Tijdens de eerste inzet op 8 augustus heeft M.J. van Riel met een 400-tons telescoopkraan de delen van twee Engelse wissels, met een maximaal gewicht van 30 ton per stuk, op een buiten dienst gesteld spoor gelegd. Vervolgens heeft onze opdrachtgever de wissels aan elkaar gelast.
Tijdwinst
Gedurende de 2e inzet in de nacht van 12 op 13 augustus hebben wij met een 500-tons telescoopkraan, met spanlift, de twee aan elkaar gelaste Engelse wissels in één keer op zijn plek gelegd, met een maximale vlucht van 27 meter. Doordat wij de wissel met een totaal gewicht van 47 ton en een lengte van 35 meter, in één keer gelegd hebben, hebben wij er voor kunnen zorgen dat onze opdrachtgever een aanzienlijke tijdwinst kon boeken.
Gedurende de inzet hebben wij naast de 2 complete Engelse wissels, ook nog 1 1 op 9 wissels direct van een transport in de baan mogen leggen.